نوشته شده توسط : ali

یونان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است. این کشور به عنوان یک مکان  سرمایه گذاری فوق العاده در سال های اخیر شناخته شده است . به طوریکه سرمایه گذارانی که در یونان سرمایه گذاری کرده اند از پایدارترین شرکت ها و سودده ترین آن ها در کل اروپا هستند.
چنانچه شما نیز از علاقه مندان به ثبت شرکت در یونان هستید، با ما در ثبت شرکت فکر برتر همراه باشید. ما در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در یونان :

- امکان افتتاح حساب بانکی در بانک های اروپایی و تبادل آسان وجوه ارزی شرکت ها و صنایع
- امکان تردد آزاد به همه کشورها عضو اتحادیه و عضو شنگن بدون نیاز به دریافت ویزای توریستی شنگن
- امکان خرید ملک پس از ثبت شرکت در یونان و برخورداری از حمایت های اتحادیه اروپا
- امکان اخذ اقامت دایم اروپا برای مدیر شرکت و خانواده وی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال
- امکان اخذ پاسپورت یونان در صورت رعایت قوانین مربوط به اقامت در یونان
- داشتن تجارت آزادانه، بدون وجود تحریم و مشکلات اقتصادی
- دارا بودن نیروی متخصص و صاحب دانش با به روزترین امکانات فعالیتی
- دارا بودن منابع اولیه در دسترس و مواد معدنی و نیازهای اولیه فراوان برای هر نوع کسب و کاری
- صدور مجوزهای لازم به صورت ساده و سریع
به طور کلی ، دولت یونان ، با تدوین فعالیت های سرمایه گذاری و حفظ ساختارهای اقتصادی خدماتی را فراهم آورده تا شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی جهت ثبت شرکت ایجاد نماید.سیستم اقتصادی یونان به دلیل ورود این کشور به اتحادیه اروپا تحت حمایت صندوق بین المللی پول و فعالیت های اقتصادی اتحادیه اروپا قرار داشته و به همین دلیل خود اتحادیه اروپا از سرمایه گذاران در یونان حمایت و به آن ها تضمین سرمایه گذاری در این کشور را داده است.

مهم ترین انواع شرکت های قابل ثبت در یونان

در یونان دو نوع اصلی شرکت وجود دارد . شرکت های سهامی (A.E) و شرکت های بامسئولیت محدود (E.P.E)
1- شرکت های سهامی
برای ثبت شرکت سهامی، حداقل باید یک سهامدار حقیقی و یا حقوقی وجود داشته باشد.
حداقل سرمایه به میزان 60000یورو است که مسئولیت سهامداران محدود به میزان سرمایه گذاری آن ها می باشد. شرکت های سهامی که به شرکت های سهامی محدود هم شهرت دارند دارای شخصیت حقوقی کاملاَ مستقل و صاحب همه دارایی خود می باشند و در صورت بدهی باید از میزان دارایی شرکت در ابتدا دیون شرکت پرداخت شود. ( یعنی دارایی های شرکت با دارایی های شخصی افراد با هم مجزا هستند ).
این قالب شرکت، برای شرکت های بزرگ بسیار مناسبند و به دلیل داشتن سرمایه بالا (60000 یورو ) از اعتبار بالایی در نزد بانک ها و موسسات مالی برخوردارند.
2- شرکت بامسئولیت محدود
این شرکت، از محبوب ترین و پر طرفدارین نوع شرکت در یونان است.برای ثبت شرکت در این قالب حداقل یک سهامدار نیاز خواهد بود که این سهامدار می تواند حقیقی و یا حقوقی باشد. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت 4500 یورو می باشد. مسئولیت سهامداران به اندازه مبلغ سرمایه و سهم الشرکه آن ها می باشد . این شرکت ها دارای شخصیت حقوقی کاملاَ مستقل می باشند و در صورت بروز بدهی شرکت باید ابتدا از محل سرمایه شرکت بدهی ها تادیه شود. در ضمن بین سرمایه شرکا و سرمایه شرکت تفکیک وجود دارد.
این قالب شرکت برای شرکت های متوسط و یا کوچک بسیار مناسب است که تشریفات کمتر و مختصرتری نسبت به شرکت سهامی دارد.
از جمله سایر شرکت های قابل ثبت در یونان می توان به ثبت شرکت های تضامنی شخصی اشاره نمود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در یونان

1) تکمیل فرم های درخواست ثبت شرکت در یونان
2) اساسنامه شرکت خارجی جهت ثبت شعبه شرکت در یونان
3) تعیین وکیل جهت ثبت شرکت در یونان با نماینده جهت امضا دفاتر اسناد رسمی شرکت
4) گذرنامه معتبر و ترجمه مدارک هویتی متقاضیان ثبت شرکت در یونان
5) پرداخت هزینه های ثبت شرکت و هزینه نشر آگهی تاسیس شرکت در یونان
6) تعیین نشانی شرکت در یونان و همچنین نام شعبه شرکت در یونان
لازم به ذکر است، تمامی مدارک و اسناد باید رسمی و دارای تاییدیه ی کنسولگری و تمبر کنوانسیون لاهه باشد و رسماَ توسط وزارت امور خارجه یا توسط یک وکیل در یونان ترجمه شود.

مراحل هزینه کردن جهت ثبت شرکت

- هزینه دفتر اسناد رسمی و وکیل
- صدور اساسنامه و آگهی تاسیس شرکت حدود 70000 یورو
- هزینه ثبت شرکت در اتاق بازرگانی حدود 10000 یورو
- مالیات بر سرمایه شرکت که 1 درصد از سرمایه شرکت می شود.
- هزینه ثبت شرکت در اتاق بازرگانی محل
- هزینه ثبت نام در صندوق تامین اجتماعی



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اسپانیا کشوری است در جنوب غربی اروپا، نام رسمی آن پادشاهی اسپانیا و پایتخت آن، مادرید است.
اقتصاد سرمایه گذاری مختلط اسپانیا سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان، پنجمین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا و چهارمین اقتصاد بزرگ منطقه یورو می باشد.
شرکت های اسپانیانیی در زمینه های گوناگونی فعال هستند. مهمترین آن ها عبارتند از : ایبردرولا که یکی از بزرگ ترین شرکت فعال در زمینه انرژی های برگشت پذیر می باشد. شرکت های تلفونیکا ، اینگوا ، که در زمینه فناوری ارتیاطات متخصص هستند. شرکت های تالگو که در صنعت راه آهن و ترابری ریکی فعالند ، شرکت های نساجی مانند ایندیتکس ، شرکت های پتروشیمی مانند ریسول و شرکت های فعال در زمینه ساخت زیربناها مانند فرووپال و ...
از جمله مهم ترین نقاط قوت سرمایه گذاری در اسپانیا می توان به موارد ذیل اشاره کرد: مجاورت فرهنگی با امریکا لاتین با حضور تعدادی از شرکت های چند میلیتی اسپانیایی، رونق در گردشگری، شبکه حمل و نقل بسیار کارآمد و توسعه انرژی های تجدید پذیر  .
گفتنی است، اسپانیا مشتاق به جذب افراد برای تحقیقات  و پژوهش می باشد و بزرگ ترین مرکز تحقیقات و نوآوری اروپا را به خود اختصاص داده است.
چنانجه قصد ورود به دنیای تجارت بین المللی را دارید، کشور اسپانیا به دلیل شرایط مناسبی که برای سرمایه گذاران خارجی جهت ثبت شرکت ایجاد نموده است؛ گزینه بسیار مناسبی می باشد. در ذیل به شرح مختصری درباره چگونگی ثبت شرکت در اسپانیا و مزایای ثبت ان  می پردازیم.

 مزایای ثبت شرکت در اسپانیا

- بهره مندی از حساب بانکی در معتربرترین بانک های اروپایی و تبادلات ارزی
- امکان درخواست اقامت دائم پس از 3 سال
- امکان درخواست پاسپورت پس از 5 سال اقامت
- دسترسی به تمام نواحی حوزه شینگن برای مسافرت، تجارت و اقامت طولانی مدت
- مالکیت 100% شرکت تسهیل اخذ ویزا برای تمامی کشورهای دنیا
- قوانین تجاری و گمرکی آزاد در اتحادیه اروپا

انواع شرکت های قابل ثبت در اسپانیا

- شرکت بامسئولیت محدود
- شرکت سهامی عام
- شرکت خصوصی اروپایی
- شرکت مشارکت مدنی ( مشارکت خصوصی )
- شرکت مشارکت عمومی
- شرکت مشارکت محدود
- شرکت سهامی خاص
- شرکت تعاونی
از میان شرکت های نامبرده، شرکت بامسئولیت محدود  از محبوب ترین و پر طرفدارین نوع شرکت در اسپانیا است. به طوریکه 98 % از شرکت هایی که در اسپانیا ثبت شده اند شرکت های بامسئولیت محدود می باشند و 2 % باقی مانده از نوع سهامی عام و خاص و یا مابقی انواع شرکت ها هستند.
این قالب شرکت برای شرکت های متوسط و یا کوچک بسیار مناسب است که تشریفات کمتر و مختصرتری نسبت به شرکت سهامی دارد. افرادی که برای ثبت شرکت خواهان پرداخت سرمایه کمتر بوده و به دنبال انعطاف پذیری بیشتر در توافق های بین شرکا هستند، اغلب به این نوع از شرکت روی می آورند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در اسپانیا

- ارائه نام شرکت
- تکمیل فرم ثبت شرکت در اسپانیا
- اسکن گذرنامه سهامداران و مدیر عامل شرکت
- ارائه طرح توجیهی اقتصادی
- سند مالکیت و پرینت حساب بانکی
- نمونه کپی از آخرین مدرک تحصیلی
- ارائه وکالتنامه

روند ثبت شرکت در اسپانیا

- انتخاب  یک نماینده و یا وکیل جهت انجام ثبت شرکت و ارائه یک وکالت نامه به وکیل خود
- دریافت شماره مالیاتی NIE برای شرکت و کسب گواهی NIF
- پر نمودن فرم تعیین نام برای شرکت خود
- یک حساب جاری در اسپانیا و واریز مبالغ مورد نیاز در آن و همچنین اخذ گواهی سپرده از بانک
- صورت جلسات مجمع عمومی موسسین قبل از درخواست ثبت شرکت
- پرداخت مالیات بر دارایی
- ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها
- کسب گواهی NIF قطعی شرکت
- اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی و قانونی کردن آن ها
- ارائه اظهارنامه مالیاتی
- ارائه اساسنامه شرکت



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

گسترش برند به چه معنا می باشد ؟ از دیگر تغییرات صورت گرفته شده در محیط برند ، تکثیر آن به برندها و محصولات جدید است در نتیجه امروزه یک نام تجاری بعد از ثبت برند ممکن است توسط تعداد بسیاری ازمحصولات مختلف با تغییراتی در میزان شباهت با یکدیگر، شناخته شوند. به طور مثال در سال های اخیر شرکت هایی مانند کوکاکولا، نیوآ، داو و محصولات بسیاری را در زیر چتر نام تجاری قدرتمند خود ایجاد کرده اند.

تکه تکه و متنوع شدن رسانه ها در گسترش برند

یکی دیگر از تغییرات مهم در محیط بازار تکه تکه شدن تبلیغات سنتی رسانه ها و ورود و توسعه تبلیغات تعاملی ۴۲ و غیرسنتی و دیگر وسایل ارتباطی جایگزین می باشد . به دلایل متعددی امروزه بودجه های اختصاص داده شده به تبلیغات کاهش پیدا کرده است . در این مقطع شرکت ها بیشتر هزینه را صرف تبلیغات غیرسنتی و یادیگر رسانه های جدید الکترونیکی مانند : مینی بیلبوردها، رویدادها و یا مسابقات ورزشی، تبلیغات داخل فروشگاهی، پارکومترها و دیگر فضاها و یا بکارگیری محصولات در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی می نمایند.

افزایش رقابت در گسترش برند

یکی ازدلایلی که شرکتها مجبور به استفاده از جایگزین های مالی و یا تخفیف ها می شوند، وجود رقابت شدید در بازار می باشد و فاکتورهای هر دو بخش عرضه و تقاضا در جهت افزایش شدت این رقابت بسیار موثر می باشد.

افزایش هزینه ها گسترش برند

در آن واحد که میزان رقابت افزایش یافته، هزینه معرفی محصول جدید و یا اعمال سیاست های حمایتی از محصولات موجود نیز به سرعت افزایش یافته است . در سال ۲۰۰۰ در ایالات متحده آمریکا تخمین زده شده که حدود ۳۰۰۰۰ محصول مصرفی جدید به بازار این کشور معرفی شده است و میزان شکست ۹۳ درصدی برای معرفی آنها به بازار تخمین زده شده است



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

همانطور که عوامل تشکیل دهنده برند ،قصه هایی را درباره برند و ثبت برند می سازند همزمان فرهنگ برند نیز ساخته می شود . برند از چهار نوع اصلی عامل تشکیل دهنده ساخته شده اند : شرکت ها ،فرهنگ محبوب ، تاثیر گذاران و مشتریان . در ادامه مطلب به موضوع نحوه شکل دهی به یک برند و عوامل تشکیل دهنده آن می پردازیم .

شرکت ها در شکل دهی برند :

شرکت از طریق فعالیت های مرتبط با کالا که در تماس با مشتری می باشد برند را شکل می دهد . همه عناصر آمیخته بازاریابی ( کالا ، ارتباط ، کانال ها و سیاست های قیمت گذاری) می توانند بلقوه داستان هایی را در باره کالای مورد نظر بگوید.

فرهنگ محبوب در شکل دهی برند :

کالاها بخش برجسته ای از دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم می باشند . بنابراین آنها به طور مکرر در فیلم ها،تلویزیون ،کتاب ها ،مجله ها ،اینترنت و همه رسانه های جمعی به عنوان ابزارهایی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع رسانه ها می توانند تاثیر قوی بر روی برند بگذارد.فرهنگ محبوب می تواند مستقیما بر روی برند ها نظر بدهد.

مشتریان در شکل دهی برند :

از زمانی که کالای مورد نظر را مصرف می کنند فرهنگ برند را رقم می زنند چرا که آنها با کالا در تماس هستند و داستان هایی را از تجربه مصرف کالا می سازند که اغلب با دوستان خود در میان می گذارند.

تاثیر کذاران در شکل دهی برند :

در بسیاری از طبقات کالایی ، نظر و عقیده افرادی که مشتری نیستند تاثیر گذار می باشد. مثل نظراتی که کارشناسان در مجله تجارت ارائه می کنند نظراتی که بوسیله خبرگان و متخصصان در طی گردهمایی های کاری مطرح می شود و یا نظراتی که بوسیله فروشندگان بیان می شود.
 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()